Informatieavond over het organiseren van een evenement

De gemeente nodigt organisatoren van een evenement uit voor een informatieavond waarbij het onderwerp aanvragen van een vergunning voor een evenement in Meierijstad centraal staat.

We merken als gemeente dat er behoefte is aan meer uitleg over het traject voor het aanvragen van een evenementenvergunning bij de gemeente. Bijvoorbeeld over de voorwaarden die gesteld worden en de benodigde stukken die aangeleverd moeten worden om een vergunning te kunnen krijgen. Deze avond organiseert de gemeente in samenwerking met een gespecialiseerd advies- en opleidingsbureau, Event Safety Institute (ESI).

  • Voor evenementenorganisaties staat deze informatieavond gepland op 12 november 2024.
  • Voor horecaondernemers staat deze informatieavond gepland op 19 november 2024. 

Mocht u op de voor u bedoelde datum niet kunnen, sluit dan gerust aan bij de andere avond. De invulling van de avonden zal nagenoeg hetzelfde zijn.

Beide avonden beginnen vanaf 19.00 uur met een inloop. De start is 19:30 uur. De presentatie duurt tot ca. 21:30 uur. Locatie is: Bestuurscentrum in Sint-Oedenrode. Burg. Wernerplein 1.

Na afloop bieden we u de gelegenheid om onder het genot van een drankje informeel na te praten, van ideeën te wisselen of vragen te stellen.

Wij vragen u vriendelijk om uzelf vóór 31 oktober aan te melden. Dit kunt u doen door het onderstaande formulier in te vullen.

Aanmelden voor de informatieavond