Uitkomsten inloopbijeenkomst 28 juni 2023

Opmerkingen van aanwezigen op de informatiebijeenkomst Maatregelen voor de opmerkingen Voldoet het aan het mobiliteitsplan Meierijstad?
Lawaai van verkeer op de klinkers in het 30 km gebied Toepassen van geluidsreducerende klinkers in keperverband in het 30 km gebied. Ja
Lawaai van verkeer op het asfaltgedeelte Verharding bovenlaag wordt met één soort asfalt uitgevoerd Ja
Bewoners Andoornstraat hebben de wens om een plateau bij hun straat te hebben Bij de aansluiting van de Andoornstraat heerst een 50 km maximumsnelheid op de Floralaan. Bij een plateau zou de Andoornstraat voorrang hebben op de Floralaan en dat is niet wenselijk. Nee
Fietsers die vanaf de Structuurweg vanuit Schijndel komen en vanaf De Werelt hebben een gevaarlijke oversteek. Het voorstel is om een parallel fietspad langs de Floralaan aan te leggen van de Structuurweg tot aan de Andoornstraat. Er worden maatregelen genomen om de fietsoversteek bij de Structuurweg veiliger te maken. Hiervan kan dan ook fietsverkeer vanuit De Werelt profiteren. Er wordt geen derde fietsstrook buiten de rijbaan aangelegd. N.v.t.
De uitrit van de Andoornstraat is gevaarlijk omdat er hard gereden wordt door verkeer vanaf de Structuurweg. De weg heeft een onoverzichtelijke bocht. Kan de weg recht aangelegd worden? De Floralaan blijft op het huidige traject. Er worden twee extra drempels (50km) aangelegd tussen de Structuurweg en de Andoornstraat, en tussen de Andoornstraat en de Papaverstraat. N.v.t.
Kan de hele weg van structuurweg tot aan de Boschweg 30 km uitgevoerd worden?

Vanuit de doorstroming van het woon- en werkverkeer in de ochtend en avond is 30 km op het hele traject niet gewenst. De hele weg zal dan in een
klinkerverharding uitgevoerd worden, wat de toezegging aan de bewoners van o.a. de Goudsbloemhof terugdraait.

Het uitvoeren van de hele Floralaan als 30 km weg is niet in overeenstemming met de Visie Mobiliteit zoals vastgesteld door de gemeenteraad in
2020

Nee